Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T14:47:13+01:00
Skale:
1:10 000 000
1 cm --> 100 km

1:50 000
1 cm --> 500 m

1:10 000
1 cm --> 100 m

1:2 500 000
1 cm --> 25 km
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:50:09+01:00
1.

1: 10 000 000
1 cm - 100 km

1: 50 000
1 cm - 0,5 km

1: 10 000
1 cm - 100 m

1: 2 500 000
1 cm - 25 km




2.
Odległość na mapie w skali 1:2 750 000, wynosi: 9 cm
1 cm - 27,5 km
9 cm - x

9 cm x 27,5 /1cm = 247,5 km
Odległość rzeczywista w linii prostej między Warszawą a Suwałkami wynosi 247,5 km.
2 3 2
2010-02-26T14:58:55+01:00
1: 10 000 000
1cm=10 000 000cm
1cm= 100 000m
1cm= 100km

analogicznie rozpisujesz to dalej...
1:50 000
1 cm= 500 m

1:10 000
1 cm= 100 m

1:2 500 000
1 cm= 25 km