Reportaż - starzy i młodzi.
Musi zawierać porównania, co dzieli, co łączy, jacy są młodzi, a jacy starzy w dzisiejszych czasach, jak się zachowują, w jakich warunkach dorastali, jak radzą sobie z tym, że świat się zmienia, jaką rolę odgrywają w życiu publicznym itd...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:35:20+01:00
Starzy okiem młodych - Zajmują miejsca w autobusie do tego idą powoli i nie chcą przepuścić.I do tego ta laska w ręce.
Młodzi okiem starych - Młodzi nie wychowani nigdy jeszcze żadne dziecko nie ustąpiło mi miejsca w autobusie. Do tego wszędzie wszędzie się śpieszą . I do tego te telefony przy uchu non stop.
To co przedstawiłem wyżej to zrzędzenie starszych i młodszych . TO zapewne ich łączy . Ludzi młodych czy starych wiele dzieli co ważne . Obydwoje są człowiekami . Jednak wychowani cłkowicie inaczej. Dzisiejsi starcy nauczeni są kultury przez własna matke. I nauczeni sa cierpliwości bo musieli stać po 6godzin pod sklepem w kolejce . Unią docenić to co mają . W dodatku szanują swój kraj bo kiedyś za niego walczyli .
Młodzi są inni ale to nie znaczy że są gorsi. Co prawda nioe potrafią docenić tego co mają . Nie potrafią ustać w kolejce do sklepu 3 minut. Ale to co jest ich zaleta to, to że są bardziej operatywni potrafią załatwić sobie wiele spraw w szybkim tempie . A w dodatku Lepiej sie uczą od starszych co zostało udowodnione naukowo. Może i spędzają więcej czasu przy komputerze czy TV. Ale świat się zmienił . Co chwile przychodzą na świat nowe gadżety z których to młodzież chciała by skorzystać . I dlatego więcej czasu poświęcają elektronice . A nie jak nasi dziadkowie przyjaźni czy spaceru po świeżym powietrzu

Tam jest pare czasowników czy określeń . W których napisałem że jestem mężczyzna . Musisz to znaleźć kochaniutka i poprawić . Bo tak mi było lepiej pisać . Pozdro trzymaj sie ramy i majtek mamy :D
2010-02-26T20:29:36+01:00
Dorośli i starsi widzą zupełnie wszystko swoim okiem. Chcąc wcielić się w rolę dzieci, przypominają sobie własne lata dzieciństwa. Oczywiście one różnią się od czasów współczesnych, ale ludzie tego nie zauważają. Np. kiedyś nie było komputerów ani laptopów. Dziadkowie nie korzystając z nich i nigdy nie będąc ofiarą wciągnięcia się „w komputer” nie wiedzą jak to przyciąga. Chociaż jest to takie same jak palenie przez nich tytoniu. Każdy ma „swoją wersję” wyobrażania rzeczywistości. Jeśli jej nie doświadczył trudno wiedzieć co tak naprawdę czuje inna osoba. Młodsza czy starsza…to bez różnicy. Mniej więcej życie dzieci okiem dorosłych dzieli się tylko na kilka małych grup ważnych dla jednej strony. Różnego rodzaju używki i zachowanie. Jeśli chodzi o kontakt dzieci z rówieśnikami ludzie tego … mają to daleko. Zapominają, że dzieci też mają coś takiego jak psychikę. Ciągle u dzieci ona się rozwija i zmienia. Nie jest to proces taki jak np. wzrostu. Człowiek urośnie, osiągnie wiek i jest praktycznie dorosły. Bo technicznie jeszcze nie. Psychika, która się zmienia to tak jak rzecz stała np. pożywienie u człowieka. Każda osoba ciągle musi się odżywiać. Tak samo każda osoba, bez względu na wiek przyswaja wiadomości, te dobre i złe. Trudno, żeby nie wcielając się w inną osobę w pełni ją zrozumieć.