Odpowiedzi

2010-02-26T14:53:00+01:00
Julia: nieśmiała , delikatna , wierna , nie ufna
Romeo: odważny , wierny , waleczny , radosny ,
pani Capulet: łagodna , cierpliwa
pan Capulet: stanowczy , surowy , bezwzgledny , uparty
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:05:49+01:00
Romeo:
Przed poznaniem Julii:
-mściwy (zabija Tybolta, z którego ręki zginął Merkucjo)
-waleczny (staje w obronie siebie i innych)
-nieśmiały (wstydził się wyznać miłość Rozalinie
Po poznaniu Julii :
-wierny (popełnia samobójstwo z miłości)
-romantyczny (wyraża swoje uczucia wobec Julii)
-nierozważny (odwiedził Julię, aby ją zobaczyć,narażając swoje życie)
Julia
-odważna
-wierna
-stanowcza
-zdecydowana
-dojrzała
-konsekwentna
Pan Kapulet
-rozsądny (na początku takie sprawia wrażenie)
-poważny
-uparty
-bezwzględny
-zły
Pani Kapulet:
-posłuszna
-stateczna
-poważna
-wierna mężowi
-mało odważna (nie umiała się przeciwstawić męzowi)
-dobra odoba