Uzupełnij zdania, wpisując podane wyrazy :
Bolesław Krzywousty,dzielnica,senior,rozbicie,Konrad Mazowiecki,Prusy,Krzyżacy,Tatarzy.
Książę...............podzielił kraj i wyznaczył każdemu synowi osobną .................Władzę zwierzchnią w państwie miał sprawować............... . ...................Polski trwało 150 lat.
W XIII w.książę ........................, chcąc obronić ziemie Mazowsza przed napadami pogańskich...............,sprowadził rycerzy zakonników -................. . Kraj pustoszyły również najazdy................ .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:54:35+01:00
Książę Bolesław Krzywousty podzielił kraj i wyznaczył każdemu synowi osobną dzielnicę Władzę zwierzchnią w państwie miał sprawować senior. Rozbicie Polski trwało 150 lat.
W XIII w.książę Konrad Mazowiecki, chcąc obronić ziemie Mazowsza przed napadami pogańskich Tatarów,sprowadził rycerzy zakonników -Krzyżaków. . Kraj pustoszyły również najazdy Prusów.
4 1 4
2010-02-26T15:00:48+01:00
1. bolesław krzywousty
2.dzielnicę
3.władysław
4.rozbicie
5.konrad mazowiecki
6.prus
7.krzyżaków
8.tatarów
2 3 2
2010-02-26T15:05:02+01:00
Książe •BOLESŁAW KRZYWOUSTY• podzielił kraj i wyznaczył każdemu synowi osobną •DZIELNICĘ•
Władzę zwierzchnią w państwie miał sprawować •SENIOR•.
•ROZBICIE• Polski trwało 150 lat.
W XIII w.książę •KONRAD MAZOWIECKI•
chcąc obronić ziemie Mazowsza przed napadami pogańskich •PRUSÓW•,
sprowadził rycerzy zakonników - •KRZYŻAKÓW•
Kraj pustoszyły również najazdy •TATARÓW•
;D
To tyle...zapewniam że jest dobrze bo pisałam z książki ;)
2 3 2