Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T15:02:51+01:00
Aby nie robić komuś krzywdy( nie zabijać)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:02:55+01:00
Piąte przykazanie chroni przede wszystkim tych, którzy nie mogą się bronić. Zawiera nie tylko zakaz zabijania, ale również wezwanie do obrony praw wszystkich ludzi i do stworzenia bardziej humanitarnych warunków życia.
2010-02-26T19:31:24+01:00
Aby nie zabijać...A zabijanie to krzywda i grzech.. Chodzi o to aby nie robić komuś krzywdy i zachowywać się pozytywnie do Boga i bliźniego :):):)