Odpowiedzi

2010-02-26T15:15:34+01:00
A więc tak:
Dane:
Mamy zaopatrzyć 4 osoby w wodę i prąd.
Jedna osoba zużywa na miesiąc:
Prądu:2000kwh
Wody:10m³
Prąd jest po 20 zł- 1 kwh:
czyli zużywa 2000kwh * 20 zł =40000 zł jedna osobą miesięcznie
Wody zużywa 10 m³ * 5,5 =55zł na miesiąc jedna osoba
Czyli :
Podsumowując jedną osobe na miesiąc wychodzi: 40050zł * cztery osoby= 160200 PLN Wszycy razem na koniec miesiąca

Pozdro koleś . Trzymaj się ramy i majtek mamy :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:18:40+01:00
ENERGIA ELEKTRYCZNA:4 OSOBY-2OOO KWh/1 miesiąc
WODA:1 osoba 10m³/1 miesiąc


1m³-5,5zł
1kwh-20zł.

ENERGIA ELEKTRYCZNA

2000kwh
2000*1kwh=2000 * 20zł=40 000zł

WODA:

10m³
10* 1m³=10* 5,5zł=55zł


Woda+energia elektryczna=40 000zł+55zł=40055zł.

Odp:4-osobowa rodzina wydaje miesięcznie na wodę 40 000zł,a na energię 55zł.Łącznie płaci 40055zł miesięcznie.