Proszę o pomoc w napisaniu 5-4 zdań po niemiecku w odpowiedzi na pytanie:

Jak myślisz, czy uczniowie niepełnosprawni powinni uczęszczać do szkół integracyjnych czy raczej do szkół specjalnych? Dlaczego?

Z góry dziękuję...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T17:36:27+01:00
Ich denke, Studierende mit Behinderungen wird erwartet, dass die Sonderschulen besuchen.
es gibt geeignete Bedingungen für sie.
in anderen Schulen können die Leute, die lächerlich und schlecht behandeln sie zu finden. Studierende mit Behinderungen besser zu den anderen Kindern mit ähnlichen Behinderungen fühlen

po polsku
moim zdaniem uczniowie niepełnosprawni powinni uczęszczać do szkół specjalnych.
są tam dla nich odpowiednie warunki.
w innych szkołach mogą znależć się osoby które będą się wyśmiewać i żle ich traktować .uczniowie niepełnosprawni będą lepiej czuć się wśród innych dzieci o podobnym stopniu niepełnosprawności
2010-02-26T17:39:44+01:00
Die Behinderte Kinder sind etwas besonders. Oftmals sind sie sehr sympathisch, und haben immer gute Laune. Aber sollen die Behinderte Kinder mit allen anderen Kinder zu Schule gehen, oder sollen sie zu den Integrationsschulen gehen? Ich denke dass die Integrationsschulen besser für sie wer. Dort niemand würde die Behinderte Schüler auslachen. Und sie hatten herum sich alle Kinder so wie sie.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1