Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:04:34+01:00
Za gruba
za mały biust
brak kasy na nowe ciuchy
zbyt stary model telefonu
odchodzi mi lakier z paznokci
nie mam takich długich nóg jak ona!
za duży tyłek
brak mi opalenizny
brak mi sponsora
brak chłopaka
2010-02-26T15:05:47+01:00
Duży nos, mały biust, grupa, odstające uszy, krzywe zęby, wielkie oczy, zez, wysokie czolo, krzywe nogi, gruba, brzydkie włosy.
może być ??