Odpowiedzi

2010-02-26T15:09:52+01:00
Bardzo interesuję się tym programem gdyż ukazuje nam telewidzom ciekawe miejsca na ziemi i przeróżne kultury i w jakch warunkach mieszkają przeróżne plemiona i czym się żywią

chodzi Ci o takie luźne reflekscje czy o rozprawkę ?? Bo to co zamieściłam to take luźne refleksje
3 4 3
2010-02-26T15:10:24+01:00
Moim ulubionym programem telewizyjnym jest boso przez świat
dlatego ,że opowiada o ludziach z innych krajów i ich
wiarach lub zwyczajach poba mi się tez prowadzący**** ****(wpisujesz imie).
Dlatego,że opowiada to bardzo zabawnie i ma poczucie humoru.
Polecam ten program;)

Licze na nnaaajjj;***
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:19:36+01:00
Moim ulubionym programem telewizyjnym jest program "Boso przez świat". Jego gospodarzem jest Wojciech Cejrowski. Jest to mężczyzna, który niesłychanie intrygująco i ciekawie opowiada. Pan Wojciech chce pokazać jak ludzie żyją na innych półkulach jak i kontynentach, chodzi tu głównie o ludzi żyjących w dżunglach itp. Pokazuje ich codzienny tryb życia, jak się odżywiają lub co robią, aby przetrwać. Jest to bardzo interesujące dla nas Europejczyków, ponieważ na co dzień nie spotykamy się z takim życiem. Polecam ten program także, dlatego, że może wiele nauczyć. :)
6 4 6