Odpowiedzi

2010-02-26T15:11:36+01:00
ROMEO

Z iloma poduszkami śpisz?

Lubisz związki na jedną noc?

Jesteś zadowolony z bycia mężczyzną? Dlaczego?

Jeśli mógłbyś rządzić światem przez jeden dzień co byś zmienił?

Lubisz być głośny czy cichy?

Jeśli miałbyś szansę by narodzić się na nowo, kim chciałbyś być i gdzie?

Jesteś kobieciarzem?

Jesteś bardziej pracowity czy leniwy?


Jest coś z takiego z czego jesteś bardzo dumny?

Co jest najważniejszą rzeczą w twoim życiu?

5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:12:36+01:00
Najciekawsza moim zdaniem jest Julia
1 czemu nie potrafiłaś się sprzeciwić rodzicom o ślubie z inny
2 czemu nie powiedziałaś rodzicom o ślubie z romeo
3 co tobą za kierował żeby wsiąść trutkę
4 czy umiesz jeździć konną
5 czy chciała byś mieć dużo dzieci z romeo
6 czy byłaś kiedyś zakochana w kimś innym

4 3 4