Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:22:05+01:00
Z jednej strony to:

Nie można zbłądzić w wierze. Gdy wierzymy mocno w Boga jest to nie możliwe. Bóg jest z człowiekiem w czuwa nad nim.

no ale jak musisz to wypisać to:
- poprzez wstąpienie do jakichś sekt
- z uwagi na zdanie innych(np. kiedy się z nas wyśmiewają(z naszej wiary))
- robiąc komuś na złość
- kiedy przestaje się modlić, chodzić do kościoła
- gdy ktoś mu każe
- przez omamienie miłością, pieniędzmi
9 4 9
2010-02-26T21:18:39+01:00
Człowiek błądzi kiedy kłamie kradnie i przeklina daje się poddać szatanowi i robi wszystko w brew bogu i przykazaniom kościelnym pozdro:*
6 3 6