Rozwiąż krzyzówke;
1. na 9 kratek - umowa między władzami państwa a państwem kościelnym
2.na 4 - miejsce zesłania Napoleona w 1814r.
3.na 5 - miejsce bitwy narodów
4.na 11 - rządził francją w latach 1795 - 1799
5.na 11 - dowodził w bitwie pod somosierrą
6.na 10 - miejsce bitwy trzech cesarzy, dzisiejszy sławków
7.na 11 - dowodził armią księstwa warszawskiego
8.na 6 - miejsce bitwy polaków z Austriakami w 1809r.

możliwie jak najszybciej ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:29:16+01:00
1. Konkordat
2. Elba
3. Lipsk
4. Dyrektoriat
5. Kozietulski
6. Austerlitz
7. Poniatowski
8. Raszyn
5 5 5
2010-02-26T15:35:05+01:00
1.KONKORDAT
2.ELBA
3.LIPSK
4.DYREKTORIAT
5.KOZIETULSKI
6.AUSTERLITZ
7.PONIATOWSKI
8.RASZYN
4 3 4
2010-02-26T21:31:49+01:00
1) Konkordat
2) Elba
3) Lipsk
4) Dyrektoriat
5) Kozietulski
6) Austerlitz
7) Poniatowski
8) Raszyn
11 2 11