Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:37:40+01:00
Maria Skłodowska Curie
Justyna Kowalczyk
św. Jadwiga (królowa Polski)
Jolanta Kwaśniewska
Wisława Szymborska
Anna Jagiellonka
Holland Agnieszka
Otylia Jędrzejczak
Maria Konopnicka
Hanna Krall
2010-02-26T15:49:14+01:00
1.Maria Curie - Skłodowska
2. Wiesława Szymorska
3. Maria Konopnicka
4. Nina Andrycz
5. Maria Dąbrowska
6. Agnieszka Holland
7. Irena Jarocka
8.Justyna Kowalczyk
9.Irena Santor
10. Gabriela Zapolska :))