Odpowiedzi

2010-02-26T15:33:53+01:00
Miec muchy w nosie
Patrzeć spode łba
Trafić jak kulą w płot
Leciec jak na skrzydłach
18 4 18
2010-02-26T15:34:54+01:00
Lecieć jak na skrzydłach
Trafić jak kulą w płot
Patrzeć spode łba
Mieć maluchy w nosie
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:42:15+01:00
1. Mieć maluchy w nosie ( a może miało być "muchy")
2. Patrzeć spode łba
3. Traić jak kulą w płot
4. Lecieć jak na skrzydłach

Inne przykłady:

- być piątym kołem u wozu;
- mieć parcie na szkło
- chudnąć w oczach
- od nędzy do pieniędzy
- nic darmo na świecie
- nauka to potęgi klucz
- komu w drogę, temu czas. etc...

29 4 29