Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:37:49+01:00
Musisz to zrobić delikatnie. najlepiej zacznij slowami że przemyślalaś wszystko i doszłaś do wniosku że nie pasujecie do siebie jako przyjaciele. Ona może zapytać dlaczego a ty jej wymień jakieś jej wady ktore ci nie pasują i moze jezeli cię czymś uraziła to też to powiedz ale wszystko spokojnie bez zbędnych emocjii. Daj jej jezeli zrobila cos tobie smutnego do zrozumienia jedynie ze cb to zabolalo. I nie daj po sobie poznac ze jestes bardzo smutna.To powinno wystarczyć :):*
2010-02-26T15:41:48+01:00
Po prostu najwidoczniej jezeli chcesz zerwac z nia przyjezn to ona chyba nie była przyjaciółką. Po prostu jej to powiedz
2010-02-26T16:14:24+01:00
Po prostu nic jej nie mów unikaj ją rozmawiaj z innymi koleżankami ale nie z nią a jeżeli cię o coś zapyta to odburknij coś pod nosem a jeżeli zapyta czemu ją unikasz to powiedz że wcale jej nie unikasz i nie musisz rozmawaic tylko z nią ale i możesz rozmawiac z innymi koleżankami a wtedy ona się na ciebie obrazi i też nie będzie się z tobą gadac


drugi pomysł jest takie żeby się z nią pokłucic o byle co ale musisz zacząc to wtedy ona będzie czekała na twoję przepraszam a ty wogóle jej nie przepraszaj a jak ona pierwsza cię przeprosi wogóle nie przyjmuj tych przeprosin

licze na najjjjjjj <33