Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:37:15+01:00
M (kto?co?) stolik
D (kogo?czego?) stolika
C (komu?czemu?) stolikowi
B (kogo?co?) stolik
N (z kim? z czym?) ze stolikiem
Ms (o kim? o czym?) o stoliku
W (O ) stolik
2010-02-26T15:39:53+01:00
1-stolik
2-stolika
3-stolikowi
4-stolika
5-stolikiem
6-stoliku
7-stolik!!!
1 5 1
2010-02-26T15:49:28+01:00
L.pojedyncza.

M. stolik
D. stolika
C.stolikowi
B. stolika
N.z stolikiem
Ms.o stoliku
W.stoliku!

L.mnoga

M. stoliki
D.stolików
C.stolikom
B.stoliki
N.z stolikami
Ms.o stolikach
W.stoliki !
1 5 1