Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:45:37+01:00
Jan Sebastian Bach (ur. 21 marca 1685 w Eisenach - zm. 28 lipca 1750 w Lipsku), właściwie Johann Sebastian Bach - kompozytor niemiecki. Data jego śmierci przyjmowana jest za koniec epoki baroku w muzyce.
16 4 16
2010-02-26T15:46:30+01:00
2010-02-26T15:47:40+01:00
Jan Sebastian Bach żył w latach 1685-1750.urodził się 21 marca 1685,zmarł 28 lipca 1750.
8 4 8