Odpowiedzi

2010-02-26T15:48:29+01:00
"Mowa jest źródłem nieporozumień"

czasem jest lepiej siedzieć cicho i trzymać język za zębami niż niepotrzebnie wszczynać awantury, kłótnie, swady.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:49:54+01:00
Trzeba uważać ze słowami.Człowiek nie jest idealny i zdarza mu się powiedzieć coś niewłaściwego. Należy zastanowić się dwa razy zanim coś się powie.Nieraz lepiej nic nie mówić , niż potem tego żałować.Słowa bowiem potrafią bardzo zranić.