Odpowiedzi

2009-10-18T14:10:42+02:00
Dla tego że Język angielski należy do zachodniej podgrupy germańskiej języków indoeuropejskich, razem z takimi językami jak niemiecki, duński, fryzyjski czy flamandzki. Wyewoluował z dialektów przeniesionych do zamieszkanej przez Celtów Anglii przez plemiona Anglów, Sasów i prawdopodobnie także Jutów (Fryzów), które migrowały na tereny Wysp Brytyjskich w V i VI wieku naszej ery. Dzieje rozwoju języka angielskiego dzielą się na trzy okresy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T14:20:31+02:00
Jezyk angielski jest jezykiem narodowym,ponieważ jest on bardzo przydatny w życiu codziennym każdego człowieka.Ludzie,którzy nie znają jezyka angelskiego mają mniejszą wiedze,a ci co go znają mogą np wyjechać do pracy za granicę,wtedy mają większe szanse na to,aby znaleźć pracę.W większości krajów w uni europejskiej i poza nią język angielski jest językiem narodowym onieważ jest on najbardziej popularnym jezykiem na świecie.W wielu krajach ludzie posługują się właśnie tym językiem.Według mnie język angielski jest bardzo łatwy i każdy człowiek powinien go chociaż troche znać.