Odpowiedzi

2010-02-26T15:51:16+01:00
Konstytucje polskie
Konstytucja 3 Maja 3 maja 1791 Wikiźródła
Konstytucja Księstwa Warszawskiego 22 lipca 1807 Wikiźródła
Konstytucja Królestwa Polskiego 27 listopada 1815 Wikiźródła
Konstytucja Wolnego Miasta Krakowa i jego okręgu z 1815 3 maja 1815
Konstytucja Wolnego Miasta Krakowa i jego okręgu z 1818 11 września 1818 Wikiźródła
Konstytucja Wolnego Miasta Krakowa z 1833 29 lipca 1833
Statut Organiczny dla Królestwa Polskiego 14/26 lutego 1832
Statut Krajowy Królestwa Galicji i Lodomerii z Wielkim Księstwem Krakowskim 26 lutego 1861
Mała Konstytucja z 1919 20 lutego 1919 Wikiźródła
Konstytucja marcowa 17 marca 1921 Wikiźródła
Nowela sierpniowa 2 sierpnia 1926 Wikiźródła
Konstytucja kwietniowa 23 kwietnia 1935 Wikiźródła
Mała Konstytucja z 1947 19 lutego 1947 Wikiźródła
Konstytucja Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej 22 lipca 1952 Wikiźródła
Ustawa Konstytucyjna o trybie przygotowania i uchwalenia Konstytucji RP 23 kwietnia 1992
Mała Konstytucja z 1992 17 października 1992 Wikiźródła
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej 2 kwietnia 1997 Wikiźródła
Inne konstytucje
Konstytucja Albanii 21 października 1998 Wikiźródła (jęz. pol)
Konstytucja Algierii 1996 Wikiźródła (jęz. arab.)
Konstytucja Argentyny Wikiźródła (jęz. his.)
Konstytucja Austrii 1 października 1920
Konstytucja Belgii 7 lutego 1831 Wikiźródła (jęz. fr.)
Wikiźródła(jęz. pol.)
Konstytucja dla Europy Sejm RP - PDF (pol.)
Konstytucja Federacji Rosyjskiej 1993 Wikiźródła (jęz. ros.)
Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Finlandii 25 listopada 1922 Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Francji 4 października 1958 Wikiźródła (jęz. fr.)
Konstytucja Hiszpanii 31 października 1978 Wikiźródła (jęz. hisz.)
Konstytucja Japonii 3 listopada 1946

Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Japonii 1889 11 lutego 1889

Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Kanady 25 marca 1982
Konstytucja Liberii 26 lipca 1847
Konstytucja Chile 11 września 1980 Wikiźródła (jęz.hiszp.)
Konstytucja Niemiec 23 maja 1949 Wikisource (jęz. niem.)
Konstytucja Niemiec 1871 16 kwietnia 1871

Wikisource (jęz. pol.)
Konstytucja Stanów Zjednoczonych 17 września 1787

Wikiźródła (jęz. ang.)
Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja ZSRR 7 października 1977

Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Białorusi 15 marca 1994

Wikiźródła (jęz. pol.)
Konstytucja Wolnego Miasta Gdańska 17 listopada 1920 Akademia Rzygaczy (pol., niem.)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:55:44+01:00
Konstytucja 3 Maja 1791 r.

Konstytucja Ksiestwa Warszawskiego.


Konstytucja Królestwa Polskiego

Konstytucja wolnego miasta Krakowa i jego okręgu z
dnia 15 lipca -11 września 1818r.


Konstytucja mała 1919 r.


Konstytucja marcowa

Konstytucja kwietniowa.

Mała Konstytucja i Konstytucja PRL.

Konstytucja lipcowa w roku 1952 dnia 22 lipca.


„Mala konstytucja" z 1992 r.

Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej z 2 kwietnia 1997 r.
;))