Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:12:00+01:00
Moim zdaniem, jedną z mitologicznych postaci przypomina mi Mariusz Pudzianowski. Jego odpowiednikiem byłby Herkules.
Pierwszym powodem, jest potężna siła obydwu postaci. Herkules był postacią bardzo zawziętą, co widać również u Mariusza Pudzianowskiego.
Mariusz, tak samo jak Herkules skłonny jest wypełnić swe zadanie z wielkim zapałem. Podczas gdy Herkules jest uznawany za ubóstwionego herosa, Mariusz również w pewnym sensie jest herosem (liczne medale i rozsławienie Polski)
2010-02-26T16:42:47+01:00
Mój tato(jak nie tato to dziadek itp.) przypomina mi Posejdona bo umie świetnie pływać.
Myślę że mój tato jest wyjątkowy.Zawsze gdy jeździmy nad morze lub na baseny to genialnie radzi sobie w każdej sytuacji z pływaniem a także potrafi robić ciekawe sztuczki.Podobno kiedyś w młodości był żeglarzem i lubił w czasie wolnym łowić ryby.Posejdon był bogiem mórz, trzęsień ziemi, żeglarzy oraz rybaków.Lubi także takie egzotyczne wody gdzieś za granicą.