Weż dowolną liczbę, dodaj do niej 2, otzrymaną sumę pomnóż przez 3, od otrzymanego iloczynu odejmij liczbę trzy razy większą od tej, którą wzięłeś na początku.Jaki wynik otrzymałeś? Odpowiedz podaj w jak najprostszej postaci

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:06:04+01:00
5+2=7
7*3=21
21-15=6

odp:jest równe 6 gdy wziąłem 5:P
liczę na naj:)
3 4 3
2010-02-26T16:08:52+01:00
Biorę na przykład liczbę 2
2+2=4
4x3=12
12-6=6
wynik 6 (jaką liczbe sie nie weźmie i tak wyjdzie na końcu 6)
7 5 7
2010-02-26T16:09:21+01:00
Wybralam 4
4+2 = 6 :3 = 2-12 = - 10
2 1 2