Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:16:25+01:00
Piętnaście jabłek leżało na stole.
Setki os uciekło z ulu mojego dziadka.
Wiele kotów ze schroniska znalazło nowy dom.
Kilkanaście drzew rośnie przy drodze, prowadzącej na plac zabaw.
Siedem piątek było w moim dzienniczku ucznia na półrocze.

80 4 80
2010-02-26T16:17:08+01:00
1. Niewiele więcej, niż kilkanaście placków zjem podczas jednego posiłku.
2. Tych kilkaset rozwiązań godzin poszło na marne.
3. Tylko parę prac spełniało wymogi.
4. Cięgle mam siedem życzeń do złotej rybki.
5. Upłynęło wiele czasu od tamtego zdarzenia.

Sam nie wiem czy dałem rade i jest ok? Mam nadziej, że jeśli jest źle... to po prostu ktoś mnie poprawi... Pozdrawiam..
43 3 43
2010-02-26T16:19:41+01:00
1.Setki tysięcy kobiet woli kolor niebieski od różowego.
2. Miałam dziś w szkole siedem lekcji.
3.Kilkanaście biedronek siedziało wczoraj u mnie na balkonie.
4.W tym miesiącu sprzedano kilkaset egzemplarzy gazety "Pani domu".
5.Piętnaście minut szedłem na autobus.
84 4 84