Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T14:20:46+02:00
Rzeźba abstrakcyjna - rzeźba skomponowana wg zasad abstrakcjonizmu, z eliminacją form lub przedmiotów obserwowanych w naturze. Na ogół jest to figura lub bryła geometryczna stanowiąca wizualną projekcję wewnętrznych doznań artysty
2009-10-18T14:21:05+02:00
Rzeźba abstrakcyjna - rzeźba skomponowana wg zasad abstrakcjonizmu, z eliminacją form lub przedmiotów obserwowanych w naturze. Na ogół jest to figura lub bryła geometryczna stanowiąca wizualną projekcję wewnętrznych doznań artysty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T15:24:04+02:00
Rzeźba abstrakcyjna - rzeźba skomponowana wg zasad abstrakcjonizmu, z eliminacją form lub przedmiotów obserwowanych w naturze. Na ogół jest to figura lub bryła geometryczna stanowiąca wizualną projekcję wewnętrznych doznań artysty.