Odpowiedzi

2010-02-26T16:35:10+01:00
M=2kg
Ep= 0,2kJ= 200 J
g= 10 N/Kg

Ep= m*g*h
200 J= 2kg*10N/kg*h
200 J= 20N*h |:20N
10m=h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:38:07+01:00
D:
m=2 kg
Ep= 0.2kJ=200J

Sz:
h=?

W:
h=Ep:m*g(zamiast : wstaw kreskę ułamkową)

h=200J:2kg*10m:s2(kwadrat)= 200J:20N=10m

Odp. To 10 m

Legenda:
*-mnożenie
:-kreska ułamkowa
tam gdzie jest 10m:s2 to ta 2 jest to do potęgi.
1 5 1