Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:39:09+01:00
1. Państwo położone w południowo-wschodniej Europie, na Bałkanach.
2. Inaczej tor wyścigowy.
3. Tendencja nazywana też cezaryzmem.
4. Krzyż ... - najbardziej rozpowszechniany jest o ośmiu końcach.
5. ... I Wielki - cesarz bizantyjski w latach 527–565
6. np. Abraham, Izaak, Jakub oraz dwunastu synów Jakuba
7. Synonimy do tego słowa to synonimy: krasomówca,pięknie
mówiący
8. Rozłamy w łonie Kościołów.

Bizancjum to skrótowa nazwa Cesarstwa Bizantyjskiego, dawna nazwa Stambułu
56 3 56
Liter w haśle jest 9 a ty napisałeś 8 :(
2010-02-26T16:40:09+01:00
1.mieszkańcy Bułgarii
2.tor w starożytnym cyrku dostosowany do wyścigów konnych i kwadryg
3.tendencja nazywana też cezaryzmem
4.wyznawca prawosławia
5.forma pochodna imienia Justyn
6.z jęz. gr. "praojciec"
7.krasnomówca
8.rozłam w łonie Kościołów

Bizancjum - skrótowa nazwa Cesarstwa Bizantyjskiego
271 4 271