Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T16:43:10+01:00
1. Pójście pilnej uczennicy na wagary.
2.Spotkanie nowych znajomych w kawiarni.
3.Pójście z chłopakami do mieszkania jednego z nich.
4.Przyjęcie dziewczyny do ich grona.
5.Zauważenie na stole strzykawek i ampułek.
6.Pierwszy zastrzyk narkotykiem.
7.Ponowne pójście do mieszkania w tym samym towarzystwie.
8.Powtórzenie sytuacji.
9.Uzależnienie.

Pozdrowionka.;)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:47:36+01:00
1.Dobra uczennica wybiera się na wagary.
2. Spotkanie nowych kolegów w kawiarni.
3. Pójście z chłopakami do domu jednego z nich.
4. Przyjęcia pilnej uczennicy do ich złego grona.
5. Zauważenie na stole strzykawek i ampułek z narkotykami.
6. Pierwszy zastrzyk z narkotykiem.(fuj)
7. Ponowne pójście do mieszkania w tym samym towarzystwie kolegów.
8. Powtórzenie takiej samej sytuacji.
9.Niespodziewane uzależnienie.
10. Śmierć.

miej więcej jest chyba dobrze;)
47 1 47