Pomocy Pani mi zadała takie zadanie: W szkole odbyła się olimpiada Jacek nie brał w niej udziału napisz do niego list w którym opowiesz o zawodach i będziesz życzył szybkiego powrotu do zdrowia.Minimum jedna kartka A4 Pomocy z tym zadaiem!!!!!!????

2

Odpowiedzi

2010-02-26T19:04:34+01:00
Cześć Jacek . !
W szkole odbywa się olimpiada , szkoda że nie możesz przyjść . Jak Ty nie idziesz to ja też nie pójdę , ale dowiem się jutro w szkole od kogoś jak tam było i Ci wszystko opowiem . XD
Pozdrawiam ...

Coś takiego chyba XD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:13:31+01:00
Olimpia,18.04.2010r.

Drogi Jacku!

Na wstępie mojego listu chciałabym Cię pozdrowic i życzyc Ci, żebyś szybko wrócił do zdrowia.
Na zawodach było fajnie. Szkoda, że Cię nie było. Wszyscy wytrwale dążyli do celu. Było pięc dyscyplin: rzut dyskiem, bieg, rzut oszczepem,skok w dal i zapasy. Pierwsze miejsce zajęła klasa 5b. My zajęliśmy piąte miejsce. To wszystko, dlatego że nie brałeś udziału w zawodach. Pewnie wtedy zajęlibyśmy lepsze miejsce. Nie ma się co martwic następnym razem będzie lepiej . Były gromkie brawa i głośne dopingo dla każdej z klas.
Mam nadzieję, że za cztery lata wystąpisz w zawodach i pójdzie nam lepiej.

Twoja koleżanka
Krysia