Odpowiedzi

2010-02-26T16:58:55+01:00
Zaproszenie ...
Dnia 26 lutego 2010 r. u Popiela odbędzie się uczta na która zaproszeni są wszyscy chętni . Uczta odbędzie się w godzinach popołudniowych . Proszę o zapisanie się u wcześniej .
1 5 1
2010-02-26T16:59:47+01:00
Serdecznie zapraszam na ucztę ,,U Popiela'' która odbędzie się 28.02.2010r. o godz.17:00 w pałacu w dużej sali nr.202

Jeszcze raz serdecznie zapraszam!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:02:27+01:00
Zaproszenie!

Serdecznie zapraszam wszystkich tych którzy chcieliby przyjść na ucztę u Popiele, wszyscy są mile widziani. Uczta odbędzie się dnia (zmyślona data np.25 wrzesień 2010.O godzinie 19. Uczta odbędzie się na głównym placu.
Wszystkich jeszcze raz serdecznie zapraszamy.


Na uczte zaprasza:
Popiel wraz z żoną.

Z zaproszeń mam sameee 5 :)
Więc to napewno jest dobrze.
Zaproszenie każdo jedno dobrze pisze
bo chodze do 6 klasy.
1 3 1