Odpowiedzi

2010-02-26T16:48:05+01:00
Sto pięćdziesiąt osiem biliardów sześćset jeden bilionów czterysta pięćdziesiąt dwa miliardy sto milionów tysiąc dwieście dwadzieścia


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:50:04+01:00
158,601,452,100,001,220=sto piećdziesiąt osiem biliardów, szescset jeden bilionów, czterysta piecdziesiat dwa milardów, sto milionów, tysiąc, dwieście dwadzieścia :) tylko oczywiscie bez przecinków:D przecinki dodalem do pomocy tylko :)
1 5 1
2010-02-26T16:50:19+01:00
Tysiąc pięćcet osiemdziesiąt sześć trylionów.
Tysiąc czterysta pięćdziesiąt dwa miliony.
Sto tysięcy , sto dwadzieścia dwa.
1 5 1