Potrzebuje nagłówka na przyrodę do ćwiczenia:
Polacy również przyczynili się do poznania Ziemi.

minimum 3 tytuły

Potrzebuje to na taki projekt o odkrywcach!
kto pierwszy ten dostaje naj!!!za głupoty zgłaszam spam!!!
potrzebne na teraz!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:45:56+01:00
1.Polacy zafascynowani Ziemią.
2.Polska odgrywa ważną rolę w poznaniu Ziemi.
3.Polaków interesują tajemnice Ziemi.
4.Polacy z uporem rozwiązują zagadki Ziemi.
2010-02-26T19:52:31+01:00
Polacy odkrywają tajemnice Ziemi.
Polska przyczyniła się do odkrywania Ziemi.
Odkrywanie tajemnic Ziemi, również zasługą Polaków.