Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:13:02+01:00
Włochy to bardzo ciekawy kraj. Można zwiedzić tu wiele ciekawych miast takich jak Rzym , Mediolan ,Neapol ,Wenecje oraz Genue . W Rzymie można zwiedzić Bazylike św Piotra Rzym jest również stolicą kościoła oraz kolebką Europejską . Mediolan słynie z pięknej Katedry Mediolańskiej oraz bazyliki św Lorenza. Neapol słynie z teatr San Carlo . Również Włochy słynne są z kuchni włoskiej ( fruti di mare ,pizza, spagetti) . Włchy słyną również z winnic oraz kawy (cappuccino) itp .

Może coś z tego wybierzesz na ta prace

3 1 3
  • dajo
  • Początkujący
2010-02-26T19:59:15+01:00
Francja jest to kraj który ma rozwiniętą tury styczność .
jednym z nich jest wieża eiffla w Paryżu , ale to niejedna atrakcja w Francji jest też barwne miasto marsylia które rozbrzmiewa radością .
Obowiązkowo trzeba zwiedzić sławny XII wieczny most Punto w Benezet.
Pod koniec można sę przespać w pięknych pięcio gwiazdkowych hotelach.
2 2 2