Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:51:35+01:00
ogłoszenie
Sokólski Ośrodek Kultury organizuję wystawę malarstwa pt.ptaki.Spotkanie odbedzie się dnia 31 Marca 2013roku o godzinię 13.00 przy ulicy częstochowskiej 14.serdecznie zapraszam
1 2 1
2010-02-26T16:54:44+01:00
Sokólski Ośrodek Kultury organizuje wystawę malarstwa pt. "Ptaki".
Wystawa odbędzie się dnia 21.03.2010r. w Sokólskim Ośrodku Kultury o godzinie trzynastej. Będą ciekawe obrazy różnych artystów. Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszamy.
1 4 1
2010-02-26T16:54:47+01:00
ogłoszenie

Ogłaszamy, że w ta niedzielę o godz.14:30 odbędzie się wystawa malarstwa pt. ,,Ptaki" w Sokólskim Ośrodku Kultury. Wstęp wolny. Przewidywane nagrody i ciepły posiłek!
dyrekcja sokólskiego ośrodka kultury


liczę na naj!!!!!
1 5 1