Odpowiedzi

2010-02-26T16:49:41+01:00
1kg=1000g
24kg=24 000g

24 000:1,5=16 000
bocian jest 16 000 razy cięższy
1 4 1
2010-02-26T16:50:31+01:00
Koliber waży 1,5 g = 0,001 * 1,5 kg = 0,0015 kg
Bocian waży 24 kg
Bocian jest 24 kg / 0,0015 kg = 16 000 razy cięższy od kolibra.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:52:05+01:00
Koliber-1,5g
bocian-24kg=24000g
ile razy cięższy jest bocian-24000g:1,5g=240000g:15=16000
odp: Bocian jest 16000 razy cięższy od kolibra
1 5 1