Odpowiedzi

2010-02-26T16:54:31+01:00
40 900+20% z 40900=40900+0,2×40900=40900+8180=49080 jest par tych bocianów
2010-02-26T16:55:14+01:00
W 1994 było 40900 par bocianich, liczba zwiększyła się o 20%, liczymy ile to jest 20% z 40900:

20%*40900:100%= 8180

i dodajemy

40900+8180=49080

Odp. Obecnie w Polsce żyje 49080 par bocianich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:56:04+01:00
100% -----> 40 900 par
10% ------> 4 090 par
20% ------> 8 180 par

40 900 + 8 180 = 49 080 par.

Odp. Teraz w Polsce żyje 49 080 par boćków.