Odpowiedzi

2010-02-26T16:58:07+01:00
Ponieważ inni luzdie tez chcieli by zyc normalnie i czyc sie takbo jak ty byś sie poczuł gdyby inni sie na ciebie krzywo patrzeli niebyło by ci miła tagwiędz trzeba walczyc o to bo jesli ci zalezy zrobisz to
co ś takiego prosze;**;))
10 3 10
2010-02-26T17:01:59+01:00
Powinnismy walczyć z rasizmę iż on nas niszczy .Narazie nikt go nie zauważa ale po czasie on stanie się coraz trudniejszy do zwalczenia.
on oraz wypływa na zachowania przyjmujące założenie wyższości niektórych ras ludzi nad innymi.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:06:19+01:00
Z rasizmem powinniśmy walczyć bo każdy człowiek jest tak naprawdę sobie równy. Luzie o innym kolorze skóry niż nasz potrafią być naprawdę przyjaźni. Ale jeśli będziemy ich źle traktować staną się nieprzyjaźni dla nas i otoczenia. Nie kolor skóry określa człowieka tylko jego charakter. Jesteśmy tacy sami i tak naprawdę nie zależy to od koloru skóry. Bariera ta nie powinna ludzi dzielić bo polubić lub pokochać możemy każdego bez względu jak wygląda tylko jak się zachowuje co do nasz czuje czy też jak nas traktuje.
14 4 14