Odpowiedzi

2010-02-26T17:18:44+01:00
X- wiek Jasia teraz
y - wiek małgosi teraz
to układ równań:
x+y=63
x-y=y-0,5x

x+y=63
1,5x=2y

x+y=62 /*2
1,5x-2y=0

2x+2y=126
105x-2y=0

2x+1,5x=126
3,5x=126 /:3,5
x=36
y=63-36
y=27 - wiek małgosi
x=36 wiek jasia
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:23:38+01:00
X- Jaś
y- Małgosia

x+y=63
x=2(x-y)

x+y=63
x=2x-2y

x+y=63
-x+2y=0

3y=63
y=21
x=63-y
x=42

nie jestem pewna co do drugiego równania ;/
1 1 1