NOTATKA
Jesteś u znajomych w Niemczech. Prosili cię o zrobienie zakupów. Nie udało Ci się wszystkiego kupić w jednym sklepie dlatego idziesz do następnego. Pozostaw znajomym notatkę, w której napiszesz:
-dokąd musiałeś wyjść
-co kupiłeś
-czego nie kupiłes
-dlaczego

2

Odpowiedzi

2010-02-26T17:09:44+01:00
Ich hatte in den Laden zu gehen. Ich kaufte Eier, Mehl und Brot. Ich habe nicht als Erdbeermarmelade gegangen und Auslauf.
Musiałam iść do sklepu. Kupiłam jajka, mąkę i chleb. Nie kupiłam dżemu i truskawek ponieważ zabrakło.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:17:24+01:00
Ich musste noch einmal einkaufen gehen. Ich habe Milch und Mehl gekauft. Aber ich brauchte noch Eier aber ich hatte schon kein Gelb bei mir. Darum musste ich nach Hause gehen, das Geld nehmen und noch die Eier kaufen gehen. Ich bin in 15 Minuten wieder da.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1