Odpowiedzi

2010-02-26T16:59:04+01:00
Nie placz ewka,marsz mokotowa,rajdowa cza-cza,krajka,konik na biegunach,tobie grosz,chodzą ulicami ludzie,pióreczko,bieszczady,amadeo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:04:06+01:00
Jak anioła głos
rany
nie daj się
zodiak na melanżu
miłość jednego semestru
4 lata
katharis
mój dom
jeden moment
soft
czy ten pan i pani
życie na dystans
znak pokoju
to co chciał bym ci dać
dziękuje
kiedy noc nadchodzi
dwie bajki
to jest to
dżaga
całkiem inna
szansa
lampa i sofa


2010-02-26T17:05:08+01:00
Pod Papugami Czesław Niemen
Wspomnienie Czesław Niemen
Sen o Warszawie Czesław Niemen
O Mnie Się Nie Martw Kasia Sobczyk
Gdzie Jesteś Mały Książę Kasia Sobczyk
Żółte Kalendarze Piotr Szczepanik
Kochać Piotr Szczepanik
Puste Koperty Piotr Szczepanik
Spacer Dziką Plażą Stan Borys
10 W Skali Beaforta Krzysztof Klenczon
Wiśniowy Sad Krzysztof Klenczon
Wróćmy Na Jeziora Krzysztof Klenczon
Dozwolone Od Lat 18 Czerwone Gitary
Nie Zadzieraj Nosa Czerwone Gitary
Biały Krzyż Czerwone Gitary
Anna Maria Czerwone Gitary
Takie Ładne Oczy Czerwone Gitary
Kwiaty We Włosach Czerwone Gitary
W Drogę Czerwone Gitary
Barwy Jesieni Czerwone Gitary
Dzień Jeden w Roku Seweryn Krajewski
Niebo z Moich Stron Czerwone Gitary
Była To Głupia Miłość Czerwone Gitary
Nie Spoczniemy Czerwone Gitary
Prześliczna Wiolonczelistka Skaldowie
Medytacje Wiejskiego... Skaldowie
Wiosna Skaldowie
Życzenia z Całego Serca Skaldowie
Wierniejsza od Marzenia Skaldowie
Z Kopyta Kulig Rwie Skaldowie
Windą do Nieba Dwa Plus Jeden
Do Łezki Łezka Maryla Rodowicz
Małgośka Szkoda Łez Maryla Rodowicz
Znamy Się Tylko... Trubadurzy
Rysunek na Szkle K. Krawczyk
Parostatek K. Krawczyk
Dni, Których Nie Znamy Marek Grechuta
Koncert Jesienny... Magda Umer
Anna Blackout
Jej Portret Bogusław Mec
Przetańczyć z Tobą Chcę... Anna Jantar
Tyle Słońca w Całym Mieście Anna Jantar
Do Zakochania Jeden Krok Andrzej Dąbrowski
Dwadzieścia Lat Jacek Lech
Jak Się Masz Kochanie Happy End
Stachurski “I nie mów nic”
IRA “Dobry czas”
Artur Chamski “Kilka słów”