Odpowiedzi

2010-02-26T17:03:56+01:00
To stwierdzenie oznacza , że w czasach wcześniejszych rzymianie budowali naprawdę dobre i wytrzymałe drogi . i z tond wzięło się to stwierdzenie ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:07:54+01:00
Imperium rzymskie pokryte było siecią tysięcy kilometrów dróg, łączących Rzym z najbardziej odległymi miejscami, stąd przysłowie: "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu".
1 5 1