Odpowiedzi

2010-02-26T17:09:08+01:00
150 stóp to odległość. Względna prędkość charta w stosunku do zająca to 9-7 czyli 2 stopy w danym okresie czasu. Zatem co 9 skoków przybliża się o 2.

Ilość przybliżeń (co 9 skoków)
150/2 = 75
mnożymy razy 9 i wychodzi, że...

Chart dogonił zająca w 675 skokach
1 1 1
2010-02-26T17:12:28+01:00
S=150 stop
dlugosc skoku zajaca = 7
charta=9

150/2 = 75
75*9=675

odp . dogonił po 675 skokach
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T21:16:48+01:00
150- odległość charta od zająca
Dane mamy że na każdy skok zająca (7 stóp) przypada skok charta (9 stóp)
9 - 7 = 2
Z każdym skokiem chart zbliża się do zająca o 2 stopy

teraz musimy podzielić odległośc od zająca przez 2
150 / 2= 75
75 mnożymy razy 9 bo pamiętamy że pies i zając są cały czas w ruchu
75 * 9 = 675

Odp. Chart dogonił zająca po 675 skokach


4 1 4