Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:16:16+01:00
A) 7x- 4=x+2
7x-x=2+6
6x=8/:6
x=4/3

b) -5x+4=x - 8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/:-6
x=2

c) -2x - 7=2x - 7
-2x-2x=-7+7
-4x=0
x=0

d) -7x+5=11x+41
-7x-11x=51-5
-18x=46/:18
x= - 2 i 5/9

e) 36x - 14=14x - 36
36x-14x=-36+14
22x=-22
x=-1
2010-02-26T17:18:21+01:00
A) 7x- 4=x+2
7x-x=2+4
6x=6/:6
x=1
spr. 7*1-4=1+2
3=3

b) -5x+4=x - 8
-5x-x=-8-4
-6x=-12/:(-6)
x=2
spr. -5*2+4=2-8
-6=-6

c) -2x - 7=2x - 7
-2x-2x=-7+7
-4x=0/:(-4)
x=0
spr. -2*0-7=2*0-7
-7=-7
d) -7x+5=11x+41
-7x-11x=41-5
-18x=36/:(-18)
x=2


e) 36x - 14=14x - 36
36x-14x=-36+14
22x=-22/:22
x=1
spr. 36*1-14=14*1-36
22=22
1 5 1
2010-02-26T17:20:56+01:00
A) 7x - 4 = 2 b) -5x+4=x-8 c) -2x-7 = 2x-7
7x = 4 - 2 5x-x = -4 +8 2x-2x = 7+7
x = 2 x = -4 x = 14
d)-7x+5 = -11x+14 e)36x -14 = 14x - 36
7x+ 11x= -14 -5 -36 -14x=36+14
18x = 19x 50x = 50 /: 50
x = 1