Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:14:57+01:00
Zawsze istnieje ryzyko ze przeszczep moze zostac odrzucony, organizm go nie przyjmie
przyczyna jest niezgodnosc tkankowa, organizm traktuje nowy narzad jako obcy
6 4 6
2010-02-26T17:15:33+01:00
^Wypowiedź osoby powyżej +, to że:

Każdy z nas ma większość cząsteczek białka charakterystycznych tylko dla siebie. Ten fakt jest przyczyną odrzucania przeszczepionych narządów.
3 4 3
2010-02-26T21:40:54+01:00
Głównym problemem jest to, że ludzki organizm może odrzucić
przeszczep. Przeszczep rodzinny ma większą szansę na akceptację organizmu nowych organów.
4 2 4