1.najważniejsza roślina uprawna w etiopi
2.stanowi podstawe etiopskiej gospodarki
3.dominujaca religia etiopii
4.w latach1998-2000 pochlonela wiele ofiar w etiopii
5.wielkoobszarowe gospodarstwa rolne o wysokiej wydajnosci produkcij
6.dotyka 40% etiopsikego spoleczenstwa
7.wazny towar eksportowy w etiopi

2

Odpowiedzi

2009-10-18T14:43:12+02:00
1.najważniejsza roślina uprawna w etiopi
Teff, jest najważniejszą rośliną żywieniową w Etiopii.
2.stanowi podstawe etiopskiej gospodarki
Rolnictwo - wytwarza aż 47% wartości PKB Etiopii.
3.dominujaca religia etiopii
Dominującą religią Etiopii jest islam, choć Kościół etiopski też ma sporo wyznawców.
4.w latach1998-2000 pochlonela wiele ofiar w etiopii
Krwawa wojna, na tle etnicznym.
5.wielkoobszarowe gospodarstwa rolne o wysokiej wydajnosci produkcij
Tego niestety nie wiem...
6.dotyka 40% etiopsikego spoleczenstwa
Niedożywienie
7.wazny towar eksportowy w etiopi
Kawa

Pozdrawiam i przepraszam za to, że nie udzieliłem odpowiedzi na pytanie 5. , ale po prostu nie mogłem znaleźć odpowiedzi;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T14:44:32+02:00
1.teff
2.rolnictwo
3.islam
4.wojna
5.plantacja
6.niedożywienie
7.kawa
2 3 2