Dam naj, i punkty, jeśli ktokolwiek mi znajdzie, (lub jak umie to napisze) tekst tej piosenki właśnie w tym jezyku, czyli w jidysz:

http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=B7HAidLhCBU&v=5MbG61GwmcM

Żadnego spamowania!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T18:02:53+01:00
דאַנקען איר לאָרד פֿאַר די וועלט
דאַנקען איר לאָרד
פאר ווילד אַנימאַלס געזאַנג
אַ דאַנק פֿאַר דיין בלום בלומז
און מענטש איז געבוירן
פייגעלע און לייב.
רעף
זאָל ס 'שפּיל די האַרפּ צו די לאָרד
זאָל ס 'שפּיל די לירע איר
לויב געזאַנג און דאַנסינג
ייט אַ פאַנטאַסטיש נעס
זאָל ס 'שפּיל די לאָרד אין העאַווען
זאָל ס פּיעסע איר אין די וואַליז
מיט זיין ליכט אין דיין האָר
יעדער לעבן סטאַרץ
איר, וואָס פּראַטעקץ דער אָרעמאַן פּריזאַמפּשאַן פון סניילז
און די גרויס מאַונטאַנז פון דעם אמעריקע
איר, וואָס זענען טראַקינג די געהיים ווייַס פון בערדז
און אונדזער קרייז, מאָונז און מורמורס
דאַנקען דיר פֿאַר גיווינג אונדז דער צייט
אַ דאַנק פֿאַר ליסטענינג און וואַטשינג אונדז.


1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T18:50:31+01:00
דאַנקען איר לאָרד פֿאַר די וועלט
דאַנקען איר לאָרד
פאר ווילד אַנימאַלס געזאַנג
אַ דאַנק פֿאַר דיין בלום בלומז
און מענטש איז געבוירן
פייגעלע און לייב.
רעף
זאָל ס 'שפּיל די האַרפּ צו די לאָרד
זאָל ס 'שפּיל די לירע איר
לויב געזאַנג און דאַנסינג
ייט אַ פאַנטאַסטיש נעס
זאָל ס 'שפּיל די לאָרד אין העאַווען
זאָל ס פּיעסע איר אין די וואַליז
מיט זיין ליכט אין דיין האָר
יעדער לעבן סטאַרץ
איר, וואָס פּראַטעקץ דער אָרעמאַן פּריזאַמפּשאַן פון סניילז
און די גרויס מאַונטאַנז פון דעם אמעריקע
איר, וואָס זענען טראַקינג די געהיים ווייַס פון בערדז
און אונדזער קרייז, מאָונז און מורמורס
דאַנקען דיר פֿאַר גיווינג אונדז דער צייט
אַ דאַנק פֿאַר ליסטענינג און וואַטשינג אונדז.
2010-02-26T20:48:38+01:00
דאַנקען איר לאָרד פֿאַר די וועלט
דאַנקען איר לאָרד
פאר ווילד אַנימאַלס געזאַנג
אַ דאַנק פֿאַר דיין בלום בלומז
און מענטש איז געבוירן
פייגעלע און לייב.
רעף
זאָל ס 'שפּיל די האַרפּ צו די לאָרד
זאָל ס 'שפּיל די לירע איר
לויב געזאַנג און דאַנסינג
ייט אַ פאַנטאַסטיש נעס
זאָל ס 'שפּיל די לאָרד אין העאַווען
זאָל ס פּיעסע איר אין די וואַליז
מיט זיין ליכט אין דיין האָר
יעדער לעבן סטאַרץ
איר, וואָס פּראַטעקץ דער אָרעמאַן פּריזאַמפּשאַן פון סניילז
און די גרויס מאַונטאַנז פון דעם אמעריקע
איר, וואָס זענען טראַקינג די געהיים ווייַס פון בערדז
און אונדזער קרייז, מאָונז און מורמורס
דאַנקען דיר פֿאַר גיווינג אונדז דער צייט
אַ דאַנק פֿאַר ליסטענינג און וואַטשינג אונדז.