Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T17:21:54+01:00
Drodzy goście!
Serdecznie zapraszam was pode mnie. Jest tutaj cień i piękny krajobraz wokół mnie. Świetne miejsce na piknik, zabawy i odpoczynek.
Zapraszam!

;)
7 3 7
2010-02-26T17:37:06+01:00
Drodzy goście!
Serdecznie zapraszam was abyście posiedzieli pode mną. Są piękne widoki i dużo cienia. Można powąchać moje kwiaty. Wstęp bezpłatny.
Lipa
8 4 8