Odpowiedzi

2010-02-26T17:34:05+01:00
Wracam wlasnie z krakowa
w mej glowie mysl kolorowa
slonce w oczy me swieci
i slysze zabawe dzieci
smieje sie glosno do siebie
czuje sie chyba jak w niebie
i wiem ze za duzo spalilam
marycha to zycie i sila! :)

wlasnie wiem ze to nie ja
to wiatr milionem spada gwiazd
torebka na ramie
i krzyk z domu "a śniadanie?"
biegnac przez pole
huczac i krzyczac
widze blask
dusza
radosc
czystosc
nic nie pozostaje
teraz wszystko znika.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:38:57+01:00
Wczesnym rankiem wyglądam za okno,
a tam niespodzianka nie mała,
ze splotu zieleni powstała rzeczka mała,
i już płynie, chce zwiedzać świat,
gdy coraz większa się robi, aż chce się śmiać,
okrąglejsza, zgrabniejsza, i większa,
aż w końcu niespodziewanie,
rzeka wpada do morza jak na śniadanie.

2.
Wiosna przychodzi z brygadą zieleni,
przebiśniegi, krokusy, jak pięknie,
i już łąka cała pachnie świeżością,
powietrze wypełnia radością,
świeci słoneczko jasno na niebie,
może uśmiechnie się do Ciebie?

//Takie coś mi wyszło ;P
2 3 2