Odpowiedzi

2010-02-26T17:22:11+01:00
Z literatury:
- król midas zakochany w złocie
- scrooge z opowieści wigilijnej
- kreon podobnie jak midas wielbiacy bogactwo
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:26:28+01:00
Za pieniądze nie kupisz: milości, zdrowia, rodziny, przyjaźni, wielu ludzi posiadających ogromne fortuny nie zaznało szczęścia w życiu. aby byc szczęśliwym nie wystarczą pieniądze, trzeba umiec dawac siebie innym aby inni chcieli się z nami dzielic sobą.
pieniądze są potrzebne do życia, to nie budzi wątpliwości ale nie można za nie kupic tego co naprawdę daje szczęście.
4 5 4
2010-02-26T17:27:36+01:00
1. Czasami ludzie, którzy maja dużo pieniędzy są bardzo samotni, nie maja przyjaciół, gdyż pieniądze tak przysłoniły im życie, że wszystko zeszło na dalszy plan. I co im z bogactwa, jeśli nie mają znajomych, nie mają z kim porozmawiać, podzielić się radościami, smutkami. I tu możesz dać przykład Scrooge'a z Opowieści Wigilijnej.
2. Niektórzy przez bogactwo mogą się nawet poważnie rozchorować. Dajmy na to ktoś pracuje w dużej firmie, marzy o wielkich pieniądzach i pracuje kilkanaście godzin na dobę, mało śpi, jest narażony na stres. To może spowodować powazne choroby. I pieniądze nie pomogą.
4 5 4