Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T14:50:48+02:00
Nagłowek : Morderstwo w lesie.
Wczoraj rano znaleziono zwłoki Aliny.Cios został zadany nożem.Blisko ciało znajdowała się jej siostra Baladyna dla prasy opowiedziała co robiła:
,,Zbierałam w lesie maliny , nasza matka nas poprosiła o to bo kto bedzie miał wiecej malin wyjdzie za Kirkora, nie wiem kto zabił Aline,,
Baladyna jest narazie drugą podejrzaną w tej sprawie. prasa podejrzewa też Matke zabitej.
17 3 17
2009-10-18T15:15:13+02:00
Morderstwo młodej dziewczyny.

Wczoraj w pobliskim lesie znaleziono ciało dziewczyny o imieniu Alina.
Wiemy , że razem z siostrą Balladyną zbiarały maliny . Król Kirkoe niewiedział którą z nich poślubić więc ich matka wymyśliła sposób na ten spór : która pierwsza przyniesie maliny do domu ta zostanie żoną króla Kirkora.
Podejrzane o morderstro są : siostra Balladyna oraz matka sióstr .
24 3 24