Odpowiedzi

2010-02-26T17:34:45+01:00
NARYSUJ KRADKI A NANICH NP . RYSUNKI I JAK MASZ POLITEROWANE KRADKI TO NAPISZ OSOBNO
1).LICZBA 1 IC O 5 PUL DO PRZODU ITP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:42:50+01:00
Najlepiej jak wezmiesz kartke A3 i narysujesz kwadraty na calej kartce w ksztalcie gwiazdy. Nastepnie napisz na nich rozne dziewczece rzeczy np. Ilu mialas chlopakow? lub co bys zrobila gdyb brat pofarbowal ci w nocy wlosy na zielono?
itp. i jak odpowie to idzie np 2 pola do przodu a jak nie to cofa sie, wtedy do gry nie bedzie potrzebna kostka. Pionki mozesz zrobic pogniecionego sreberka-walec a na nich w miejscu glowy przyklej jakies obrazki np.Britney spears lub justina biebera. Nie musze chyba mowic ze powinny byc dziewczece kolory-ale nie cale rozowe!
:)